3 Ocak 2018 Çarşamba

Moderya İnternet Alışverişim

           Merhabalar yeni yılın ilk yazısı gelsin bakalım. Öncelikle herkesin yeni yılını kutluyorum.Dilerim 2018 herkese sağlık, mutluluk, huzur , barış dolu bir yıl getirir..Bu aralar çok fazla blogla ilgilenemedim bunu yapmamam lazım biliyorum ama olmadı işte.söz bundan sonra daha çok yazıcam daha çok kitleye ulaşmak istiyorum.
           Gelelim moderya alışverişime.Bu güzel site çok yeni bir online alışveriş sitesi aralık ayında e-ticaret hayatına atıldı ve ben inanıyorum ki çok güzel yerlere gelecek. Sitede o kadar güzel şeyler var ki ben son alışverişimden sonra 3 kere daha alışveriş yaptım.Çeşit çok fazla,kargo parası limit olmaksızın yok ,ödeme kolaylığı var.Bizim kartlardaki sorunu çözemedik internet alışverişinde sıkıntı yaratıyor.Havale eft yoluyla alıcaklarımı eft ücreti ödemeden aldık bile:) Sitede ürün yelpazesi çok geniş pijama takımları,gecelikler, eşofman takımları, kazaklar,gömlekler, tunikler ,bluzlar.etekler, elbiseler,hırkalar,yelekler  vs çeşit çok. Her bütçeye hitap eden bir site.
sitede dikkatimi çeken bambu ürünler çok güzel ve kaliteli gerçekten.Bu katagoride  de çok çeşitli ürünler var bornozlar,şortlu takımlar,pijama takımları,elbiseler,kıyafetler mevcut.Sadece büyükler için değil küçüklere de bambu atlet,pijama takımı,elbiseler bulunuyor.Erkekler içinde bornoz,slip,pijama takımı gördüğüm ürünler içinde :) Tabi en çok çeşit gene bayanlarda:) elbise,plaj çantası,gecelik,pijama takımı ,peştemal,sabahlık,tişört gibi çok çeşitli ürünler var.

Çocuklar için Moderya şortlu takım lar 13-14yaşa kadar bedenleri mevcut.


      Biraz bambu kumaş hakkında bilgi vermek istiyorum.peki neden moderya bambu ürünlerini tercih etmeliyiz ?
 https://www.moderya.com/kadin-bambu-bornoz-set/


               Bambu Çin de yetişiyor ve Türkiye de iplik haline geliyor.Doğal ipliklerin hammaddesi olarak kullanılan bambu ağaçları,dilim dilim kesildikten sonra modifiye edilip hamurlaştırılarak elyaf haline geliyor.sonra elyaflarından ayrıştırılıp çeşitli işlemlerden geçerek iplik haline getiriliyor.hafif bir dokuya sahip olduğu için çok iyi nem çekiyor ve hava geçirgenliği sağlayarak bedenimizin nefes almasını sağlıyor.vücudun terini hızla çekebilecek güçte.İçince katkı maddesi olmadığı için alerji yapmıyor.doğal yapısı sayesinde beyaz ve ince bir iplik ince olmasına rağmen çok dayanıklı bir ürün. Öyleyse sağlığını düşünenler bedava kargo fırsatıyla ve ödeme kolaylığı ile  mutlaka siteden alışveriş yapmalı :)
  Bu güzel sitenin ;
İnstagram adresi https://www.instagram.com/moderyacom/
Facebook : https://www.facebook.com/moderyacom/
Online alışveriş : https://www.moderya.com/




Gelelim geçen hafta siteden neler aldığıma.Aldıklarım o kadar içime sindiki.Önce tereddüt ettim ama boşa telaşlanmışım.Aldığım pijama takımı gerçekten çok kaliteli seasoul marka zaten bilinen ve sevilen bir marka olduğu için gözüm kapalı aldım onu. Penyesi çok kaliteli ve yumuşacık.bu ara çok istediğim bir şeydi,iyki almışım.Sizce de güzel değil mi ?Sitede herşey çok çabuk tükeniyor lütfen geç kalmayın derimm.


Bir tane kaşe kaban aldım fiatı dudak uçuklatıcak cinsten.Malum kaşe kabanlar aşırı pahalı ama ben çok uygun fiata aldım :)Hem de bu senenin moda rengi bordo aldım,hem kalın hem de bu sene biliyorsunuz kareli herşey moda,biz de ucundan modaya uyalım dedik. 





Boyunun da dizlerde olması gayet iyi tam bu tarz bir kaban istiyordum.Resimdekinden daha güzel aceleyle hastaneye giderken çekilmiş bir fotograf oldu kendileri...


Sonra çok güzel bir bordo kadife elbise aldım arkadaşlarım bayıldı almak istediler fakat sanırım sonuncuyu ben aldımm.Başka bir rengini dün sipariş verdim ,yarı fiatına aldım .Heyecanla bekliyorum.Bordo elbisemi yılbaşında giydim çok ta yakıştı çok sevdim çoook :) Beline ince gold rengi bir kemerle kombinledim şıkta bir kolye ile olay çözüldü .
Sarı renge bayılırım.Sarı kazak aldım fakat kızım ben giymeden hemen giydi bile gelir gelmez .Kuzuma çok ta yakıştı.bu soğuk havalarda bizi sıcak tutacağından hiç şüphem yok.
Sıra geldi son aldığım ürüne.Malum bu sene her yerde nakışlar var.Pantolonda,hırkada,gömlekte,kazakta. Ben seçimimi nakışlı kazaktan yana kullandım. Fiyatı  çok uygundu gerçekten başka rengini alacaktım bugün fakat bitmiş gene.Arkadaşlarımda çok istediler umarım en kısa zamanda aynı fiyata stoklara girer.Ben bayıldım nakışına inci detayına.Sizce de güzel değil mi ?Siyah stoklara gelmeli hemen :)

Bu keyifli alışveriş için sevgili Moderya ya çok teşekkür ederim.Gelmesini beklediğim 3kargom daha var.Ürünlerim gelince onları da sizlerle paylaşıcam merak etmeyin:)Bu arada müşteri hizmetlerine kolayca ulaşabiliyorsunuz dakikalarca beklemenize gerek yok.Bir problem olduğunda arıyorlar. Mesela bugün 3 kez konuştuk.Çok seviyeli çalışanları var yanılmıyorsam Zehra hanımdı çok yardımcı oldu bana bugün.Bütün çalışanlarına tekrar teşekkür ediyorum.Böyle güzel firmaların yolu açık olsun .....

1 yorum:

  1. Ben pijama takımlarını çok sevdim senin seçimler de çok güzel :)

    YanıtlaSil