12 Mayıs 2018 Cumartesi

Kenton Geleneksel Lezzetler Serisinden Supangle

Merhaba bugün Kenton geleneksel lezzetlerin bulunduğu çok güzel bir kargo aldım.Kargonun içeriğini tam inceleyemeden dışarı çıktık. Eve geldiğimde dayanamadım hemen supangle yi yaptım evimin tatlı canavarlarına :) Bizimkiler tatlıya bayılırlar, zaten supangleyi buraya yazamadan bitti bile.Gerçekten çok lezzetliydi .Kenton 'un şimdiye kadar denediğim tüm ürünlerinden çok memnun kaldım ve severek kullanıyorum.Eşim alışverişe çıktığında listeyi verdiğimde kesinlikle sormaz mutlaka Kenton ürünleri alır.






Şimdi gelelim pratik tarifimize.

Supangle için sadece 2,5 bardak süte poşetin tamamını ekliyoruz ve sürekli karıştırıyoruz.Kıvama geldikten sonra 5 yada 10 dakika daha sürekli karıştırıyoruz, üzeri kabuk bağlamasın diye.Bisküvi yada kedi dili bisküvi koyduğumuz (ben bebe bisküvisi koydum ) kaselere supangleyi döküyoruz ve soğuduktan sonra servis yapıyoruz :)Afiyet olsun.Bir poşet supangleden 4 porsiyon çıkıyor. KENTON ailesine çok teşekkür ederim.👍👍
💖



4 yorum: