13 Ekim 2019 Pazar

Kontrol Yayıncılık

Merhaba sevgili blogseverler.Sizlere çok severek etkinliklerini yaptığımız bir  setten bahsetmek istiyorum.Kontrol yayıncılık  adını çok duymuştum ve ben de Ezgi için bir set düşünüyordum ki karar verdim sipariş vermeye..Çokta isabetli bir karar vermişiz .Kontrol yayıncılık görsel ve dikkat seti 5 yaş olanı aldık.Kargo çok kısa sürede geldi ve hemen Ezgiyle etkinlikleri yapmaya başladık.Ezgitoş hem eğleniyor hem de öğreniyor ben bile onunla eğleniyorum 😊😊Ezgitoşun dikkati ve görsel zekası bu sayede daha da gelişiyor.Bu eğitim seti dikkat alanında farklılık yaratan,ders başarısını arttıran beyindeki algı alanlarının  belli bir sistemle çalışmasını sağlıyor.5yaş set içeriğinde 10 kitap var.Bunlar




Mantık oyunları
Harfler ve sayılar
Akıl oyunları
Zeka atölyesi (2)
Dikkat atölyesi
Görsel yetenek (2)
Zeka ve dikkat geliştirme (2)

 Ayrıca Kontrol Yayıncılık setin içinde 1 adet 8 taşlı eşleştirme paneli bulunmaktadır.Kitapların içindeki egzersizler kolaydan zora doğru gidiyor. Set 960 egzersiz 120 sorudan oluşuyor.
Sistemin bir diğer özelliği  kendi kendini kontrol edebilme özelliğine sahip olup çocukların  özgüvenini  arttrıyor.
eşleştirme paneli  içindeki taşların ön yüzeyindeki desenler hedef yaş grubuna uygun olarak seçilmiştir.arka tarafında ise cevap anahtarını oluşturan renkli desenler yer almaktadır.
eşleştirme paneli çocuklara egzersizlere çözdükten sonra kendi kendilerine kontrol etme olaağı sağlar ki bu da bağımsız bir çalışma ortamı sağlamaktadır.
Bu güzel set el ve göz koordinasyonunu geliştiriyor,sınıflama ve sıralama,tümden gelim ve tümevarım,parça-bütün ilişkisi kurma,
Eşleştirme ve tamamlama gibi özellikleri var.
https://www.kontrolyayincilik.com/urun/gorsel-dikkat-seti-5-yas
https://www.instagram.com/kontrolyayincilik/?hl=tr






2 yorum: