22 Eylül 2017 Cuma

Dr Oetker kek burger

Merhaba sizlere Dr oetker in kekburgerinden bahsetmek istiyorum.Geçenlerde kızım kekburger istedi ve zamanım yoktu uğraşmaya.Aklıma kilerdeki dr oetkerin kekburgeri geldi.Kızımla birlikte yaptık çok ta eğlenceli yapım aşaması var .Ben içine limon da sıktım aromalı oldu.Dilerseniz içine fındık ,fıstık,ceviz yada kuru meyve de koyabilirsiniz.Ben limondan yana kullandım tercihimi . mutlaka deneyin derim.Hem pratik hem lezzetli,ani bir misafiriniz gelirse nasıl kolay yapımı :) Dr oetkerin bu minik kekburgerlerini yapınca dilerseniz buzdolabında 1yada 2saat bekletebilir yada derin dondurucuya koyup daha sonra servis edebilirsinz.


Paketin üzerindeki QR kodu akıllı telefonunuza okutarak veya Dr. Oetker Türkiye Youtube kanalını ziyaret ederek izleyebilirsiniz.

1 yorum: