4 Ekim 2017 Çarşamba

Truff

Merhabaaa günlerim yoğun geçiyor bu ara.Pazartesi günü kanal b nin canlı yayınlanana bizbize programına konuk oldum ve aşure yaptım .Programın detaylarını ve aşure tarifimi ayrı bir blog yazısında buluşturacam:)Şimdi gelelim truff tarifime evde artan kekleri dondurucuya atıyorum ve ani bir misafirim gelecek olsa yada çocukların canı tatlı çekse hemen çıkarıp yaparım .Çok pratik ve lezzetli hem de masrafsız:) Bu arada ben krema koydum krema  yerine sütte koyabilirsiniz:)
Malzemeler:
Kek kırıntısı 
Krema
Hindistan cevizi (hem içine hem dışına)
Tarçın
Eritilmiş çikolata
Ceviz yada fındık kırığı
Malzemeler karıştırılır ve biraz dolapta durunca sertleşiyor zaten .Dolaptan çıkınca elimizde yuvarlayıp hindistan cevizine buluyoruz,Evde yoktu fazla üzerine de çikolata eritp batırınca mükemmel oluyor.Şimdiden herkese afiyet olsuuuuun :)


6 yorum: