14 Kasım 2017 Salı

Microtem


Merhaba size yeni tanıdığım bir firmadan ve ürünlerinden bahsetmek istiyorum.Firma aslında 2004 yılından beri var ama hiç denk gelmedim ürünlerine.Ürünlerde 115 çeşit hammadde ve 23 bitki ekstratı ile birlikte 70 çeşit ürün üretiliyormuş.ne kadar ilginç değil mi?Bunlar yapılırken de doğaya zarar verilmiyor.Ürün yelpazesi oldukça geniş,ne isterseniz bulabilirsiniz.Bizlere Lerzan ın etkinliğinde  Microtem in cam sili,leke çıkarıcı,yağçöz ve kil maskesi hediye edildi.




Öncelikle kil maskesinden bahsetmek istiyorum harika bir ürün.İçerdiği bezelye ekstratı yanlış duymadınız bezelye :)gül ekstratı ve e vitamini ile cildimiz yağ nem oranını dengelemeye yardımcı olur.Cildi derinlemesine yardımcı oluyor ve tertemiz parlak bir cilde sahip oluyoruz.

YAĞ ÇÖZÜCÜ::günlük olarak mutfakta kullanmaya başladım gayet güzel bir ürün.Aspiratördeki inatçı yağları söküp attı.kokusu da yok hem de cilde zarar vermiyor.etkinlikte elimizin üstüne sürdük ve hiçbir şey olmadı.Ne kokusu vardı ne de tahriş etti.

CAMSİL:Cmsili toz alırken kullandım ve bir hafta toz tutmadı.ürün çok yönlü yani adının camsil olduğuna bakmayın.hoş kokusuyla evim mis gibi koktu.özellikle banyoda camda buğu olmasını istemiyorsanız direk uygulayın işe yarıyor.ürünün en öenmli özelliği konsantre oluşu.1litre temizleyiciyi 20kat sulandırıp uzun süre kullanabiliyoruz.

LEKE ÇIKARICI:Granül olarak sunulan leke çıkarıcı küçük çocuğu olan evlerde güvenle kullanılabilir.yani bizim evde kullanılmaya başlandı memnunum.Ezgitoşun lekeli kıyafetlerini çıkarıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder