16 Kasım 2017 Perşembe

Soft To Plus krem ve temizleme jeli

Merhaba sizlere ürünlerini yeni kullanmaya başladığım bir markadan bahsetmek istiyorum. Soft to plusun el ve tırnak kremi ile canlandırıcı yüz temizleme jeli sevgili Lerzan  'ın etkinliğinde hediye edilmişti.Bu güzel markanın salyangoz özlü canlandırıcı maskesini sevgili Soft To Plus yollamıştı ve dün akşam denedim ve yüzümün nefes aldığını gerçek anlamda hissettim.


El Kremi: Şu sonbahar günlerinde kullanmaya başladım ve sevdim.Nemlendirerek yumuşatıyor ipeksi görünüm sağlıyor.İçinde argan yağı ve zeytinyağı var.yaklaşık 10 gündür kullanıyorum tırnaklarım çok çabuk kırılıyordu.Tırnaklarımın güçlendiğini hissediyorum, daha bi sertleşti malum ev hanımı olarak ellerim sudan çıkmıyor.Sayesinde güçlenip kolay kolay kırılmıyor.


Yüz Temizleme Jeli:
Yüz temizleme jeli argan yağı sayesinde cildimi besleyerek zarar vermeden temizledi ve ferah bir his uyandırdı.Benim cildim kuru ve neme çok ihtiyacı var yaklaşık 15 gündür kullanmaya başladım ve cildimdeki gerilmeler azaldı.Bu benim için önemli bir gelişme.yavaştan ince çizgilerim oluşmaya başladı ve bu benim canımı sıkıyor.Ürünün içinde argan yağı olduğunda A ve E vitamini içeriyor.biraz daha kullanınca inanıyorum ki daha canlı parlak bir cildim olucak :) Bu güzel ürünler için sevgili firmamıza çok teşekkür ederim.Eğer siz de almak isterseniz soft to plus adresinden birbirinden güzel ürünleri denem fırsatı bulabilirsiniz.Fiatları da gayet makul bence.



5 yorum:

  1. Merhaba, başarılı blog çalışmalarınızın devamını dilerim. Blogger Eklentileri olarak sizi takip ediyoruz ve yazılarınızı ilgi ile okuyoruz.

    YanıtlaSil
  2. maskesi de çok güzel kremlerde

    YanıtlaSil
  3. Maskesini çok beğendim ben Vildancım, diğerlerine oranla hem çok daha ince yapıda hem de etkili...

    YanıtlaSil