28 Mart 2017 Salı

penye ipten sepetler ördük

Merhaba günlük  koşturmacadan  ancak fırsat bulabildim bir şeyler yazmaya.
Hafta sonu çok güzel bir etkinliğe davet edildim Tuğba Canyurt tarafından.
Ankaralı annelerle buluştuk çok güzel sohbetler ettik .. Tabiki bunun yanı sıra penye ipten sepet örmeyi öğretti Ayşe, İlknur ve Damla arkadaşlarımız.Örmek gerçekten çok keyifli terapi gibi geliyor insana.Ben uzun zamandır çok istiyordum öğrenmeyi.İlk ördüğüm kalemlik gibi oldu çok minik:)) 2.ise ekmek sepeti yaptım anneme.umarım beğenir.Tavsiye ederim sürekli you tube izliyorum araştırıyorum ,inceliklerini umarım ilerletebilirim.Çok seviyorum anne buluşmalarını çok tatlı insanlar tanıdım:)))Hayatıma her defasında yeni çiçekler ekliyorum:)









Bizi misafir eden Vanillavinscafeye de çok teşekkür ederim kendi adıma  ikramları müthişti diyeti bozdum düşünün:) eğer ki bir organizasyonunuz varsa iletişime geçin derim samimi bir ortamı ve güler yüzlü çalışanı var buyrun  facebook adresi
 https://www.facebook.com/vanillavinscafe/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder