27 Ekim 2020 Salı

Beachday Güneş Sütü








 Herkese selam :)Uzun zamandır yazamadım.Ama çokta özlemişim yazmayı.Sizlere beachday in muhteşem güneş sütünden bahsetmek istiyorum.Hassas ciltler için yüksek koruma ve Avustralya standartında UVA ve UVB korumalı bir ürün.Nemlendirici özelliği çok yüksek A ve E vitaminleri var içinde.Hindistancevizi kokulu,sls,sles ve gluten içermiyor.

Kremin arkadaki kodu telefonunuzla okuttuğunuzda ürünün faktör testi görülüyor.Ayrıca arka etiketteki kabartmalar brail alfabesindeki faktörler.Avustralya standartı ise orası güneş ışınlarının dünyaya en dik geldiği yer olduğu için beach day o ışında bile koruyuculuğunu devam ettiriyor.

Biz bu yıl pandemi korkusuna tatile gidemedik ama memlekette birkaç kere denize gittik ve Ezgitoşa kullandım.Hatta biz bile kullandık gerçekten muhteşem bir ürün.Kalıntı bırakmıyor yağlılık hissi hiç vermedi.Ben güneş kremlerinde yapış yapış hissini sevmiyorum beach dayde böyle bir durum yok.

Sizler de seneye bu güzel ürüne şans verin derim gerçekten .ok güzel ve etkili.Çocuklarımız bizim herşeyimiz her şeyin en güzeline layık.

8 yorum:

  1. Fotolar çok şeker :)
    Şifa olsun Güneş sütü. Muah :)

    YanıtlaSil
  2. Bizde kullanıyoruz cok memnunuz bi kremlerden

    YanıtlaSil
  3. İçeriği temiz etkisi süper ürün👍🏻

    YanıtlaSil
  4. İçeriği temiz etkisi çok iyi bir ürün👍🏻

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok güzel bir krem. Sağlıklı güneşlenmek için tavsiye ediyorum ben de 🦋

    YanıtlaSil
  6. içeriği ve etkisi gerçekten de çok güzel

    YanıtlaSil
  7. Oğlum için bu sene kullandığım bir krem oldu beyaz ve hassas tenli o kadar güzel korudu ki kızarıklık yanma olayı hiç olmadı
    Sevgiler
    Makyajlikareler

    YanıtlaSil
  8. Dokusu leke bırakmaması ve ciltte çabuk emildiği için çok memnun kaldım

    YanıtlaSil