12 Nisan 2017 Çarşamba

Nefis Demet Ankara Yenimahallede




Merhaba bugün sizlere nefis demetten söz etmek istiyorum.Artık Ankara da özel günlerde ne alacağım derdine bir son verildi Mahmut Atar tarafından:)

Nefis demetin mükemmel lezzetini tatma imkanı buldum geçen gün.Böyle ilgili bir firma sahibi görmedim görememde. İkramı almaya gidemeyeceğimi söylediğimde eve yolladı ve çok güzel süpriz oldu bana ve çocuklarıma.Böyle bir lezzet Ankara da yok.sizlerde bu lezzetlerden mahrum kalmak istemiyorsanız mutlaka uğrayın derim.Güleryüzlü ve profesyonel elemanlarıyla size hizmet vereceklerdir.Ürün yelpazesi çok geniş meyvesinden tutun çikolatasına kekine varana kadar bir sürü çeşit arajman yapılıyor.Ankara nın böyle bir yere böyle bir lezzete ihtiyacı vardı çok ta iyi oldu. Dilerim ki daha da büyüsün firma her ilçeye şube açsınlar başta Keçiören ime :)  Bu arada bloggerlıkta yeni olduğumdan her firma şans vermiyor nefis demet ilk firmam oldu bu ayrı bir mutluluk verici bir olay benim için.teşekkürlerimi Mahmut Atar beye borç bilirim.Umarım ileride güzel etkinliklerde buluşuruz.


https://www.facebook.com/nefisdemet/?fref=ts
https://www.nefisdemet.com/

Hemen Sipariş Ver! 
www.nefisdemet.com
444 6 934
WhatsApp : 0549 572 19 21 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder